پرش به محتوا

قالب پلاستیک بادی

شرکت ماشین سازی پارس علاوه بر تولید و ارائه انواع ماشین آلات صنعت تزریق پلاستیک و پلاستیک بادی در ساخت انواع قالب پلاستیک بادی با کیفیت بالا تخصص دارد. ما به داشتن تیمی از طراحان با تجربه و تولید کنندگان قالب بادی که متعهد به کیفیت برتر هستند، افتخار می کنیم. بسیاری از سازندگان ما بیش از 20 سال است که در صنعت قالب سازی فعالیت می کنند.

قالب پلاستیک بادی

انواع قالب های پلاستیک

قالب بطری و گالن پاستیک بادی یا اکستروژن بلومولدینگ

قالب تزریقی بادی

قالب تزریق پلاستیک

 

قالب پلاستیک بادی جهت بسته بندی انواع محصولات غذایی

قالب بطری نوشیدنی سرد و گرم

محصولات خانگی و مواد غذایی

قالب ظروف نوشیدنی گازدار

بسته بندی لبنیات

قالب بطری پلاستیکی

قالب پلاستیک بادی صنعتی

قالب گالن روغن موتور

جعبه ابزار

قالب بطری های پلی اتیلن

محصولات سرگرمی و اسباب بازی

قالب پالت پلاستیکی

 

کنترل کیفیت قالب پلاستیک بادی

موارد استفاده نهایی از بطری معمولاً میزان بازرسی انجام شده روی کالا را تعیین می کند. زمینه‌های اسباب‌بازی‌ها و لوازم خانگی تا حدودی اهمیت کمتری دارند و کنترل‌های اصلی با وزن، ابعاد کلی، رنگ و استحکام سروکار دارند.

ما در شرکت پارس به ساخت قالب های پلاستیک بادی و تزریقی بادی با کیفیت متعهد هستیم، پس از ساخت اولیه قالب نمونه محصولات تولید شده جهت تست و کنترل به سفارش دهنده ارائه می گردد و در صورت نیاز تغییرات مد نظر مشتری اعمال خواهد گردید.

قطعات صنعتی و ظروف بادی نیاز به تست و بازرسی بسیار دقیق تری دارند و در نتیجه نیاز به کنترل کیفیت در طول ساخت را دیکته می کنند. در این فرض، ما کنترل کیفی اولیه و استفاده از آن را برای صنعت ظروف بادی بررسی خواهیم کرد.

قالب بطری پت پلاستیک بادی

این موارد مربوط به مقاومت در برابر تنش ، نفوذپذیری، فروریختن دیواره، استحکام ضربه و تغییر محصول است، و باید فرض شود که این نکات اساسی توسط ظرف برآورده شده است.

 

همچنین باید ثابت شود که این آزمایش‌ها با موفقیت بر روی بطری‌های تولیدی انجام شده است، نه فقط روی ظروف آزمایشی که برای به دست آوردن کار ساخته شده‌اند. با پشت سر گذاشتن این حقایق، باید لزوم و استفاده از کنترل کیفیت را بررسی کنیم.

 

بازرسی تکنیک‌های کنترل کیفیت را نباید با بازرسی محصول، که صرفاً شامل غربالگری اقلام تولید شده و مقایسه یافته‌ها با مشخصات تعیین‌شده برای مشاهده اینکه آیا محصول مطابقت دارد یا نه، اشتباه گرفته شود.

در صورتی که کالا در حد مشخصات باشد پذیرفته می شود و مواردی که مطابق با آنها نباشد مردود می باشد. متأسفانه، این تقریباً مانند قفل کردن درب بعد از رفتن اسب است، زیرا آسیب وارد شده است. علاوه بر این، این نوع آزمایش محصول بسیار پرهزینه است و کار و مواد قابل توجهی را شامل می شود و علت مشکل را توضیح نمی دهد.

 

ما معتقد نیستیم که سازنده امروزی بخواهد صرفاً بر بازرسی محصول خود تکیه کند. چندین تکنیک بهبود یافته وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرند. اگر به درستی از آنها استفاده شود، باعث افزایش راندمان ماشین، مواد و نیروی انسانی می شود.

 

کنترل کلید استفاده از هر تکنیکی در قالب گیری بادی بطری، کنترلی است که بر محصول تولید شده می دهد. برای استفاده صحیح از کنترل کیفیت، باید بخشی از فرآیند تولید باشد و باید یک روش کنترل مثبت بر روی اقلام در حال تولید ایجاد کند.

 

هنگامی که این کنترل وجود داشته باشد، پردازنده یا سازنده می تواند درجه کیفیت مورد نظر را برای یک مشتری خاص تنظیم کند و می تواند بر عملکرد خود نظارت کند تا این نتایج را بر اساس یک پایه ثابت به دست آورد. بدون شک اگر کسی از مشتری بپرسد که چه درجه کیفیتی را می خواهد، صددرصد اعلام می کند. البته این غیرممکن است، هر چند به عنوان هدف استفاده شود. همه باید به کمتر از کمال رضایت دهند.

قالب پلاستیک بادی

کنترل کیفیت واقعی در واقع مبتنی بر تولید برخی محصولات حاشیه ای یا غیر استاندارد است. کنترل کیفیت با اندازه گیری کیفیت تولید در ماشین آلات به دست می آید. این امکان آگاهی فوری از وضعیت کیفیت را فراهم می کند و در صورت لزوم تنظیمات دستگاه را امکان پذیر می کند.

 

کنترل همچنین از طریق تکنیک‌های کنترل کیفیت به کاربر نهایی ارائه می‌شود، زیرا به او اطمینان می‌دهد که محصول بهبودیافته است و همچنین به او اجازه می‌دهد تا خط تولید خود را بهتر ارزیابی کند. ارزیابی لات های تولیدی با روش نمونه گیری برای بررسی عیوب قابل مشاهده و عملکردی انجام می شود.

 

استفاده از تعداد زیادی نمونه برای کنترل کیفیت فرآیند و همچنین کنترل کیفیت ورودی در دکوراتور یا پرکننده بطری رایج است. مشخصات درجه کنترل کیفی مورد نظر باید بین تولید کننده بطری و مشتری او برقرار باشد. علاوه بر این، مشخصاتی که بر اساس آن کنترل کیفیت است، باید قبل از کار تولید مشخص شود.

 

از این مشخصات، پردازنده می تواند محدودیت های کنترل خود را تعیین کند. محدودیت های مورد توافق بر اساس الزامات محصول است و از آنچه انتظار می رود ظرف بطری انجام دهد تعیین می شود. استفاده از مشخصات ضروری است، زیرا بسیاری از قضاوت های انسانی یا گاهی اوقات حدس و گمان های مربوط به تفسیر کیفیت خوب یا بد را از بین می برد.

قالب بطری و گالن

در بسیاری از صنایع، مشخصات از رویه‌های دیرینه به دست آمده است که منصفانه ارزیابی شده‌اند. در پلاستیک زمان کافی برای تعیین مشخصات تاریخی وجود ندارد و گاهی اوقات رسیدن به ارقام قطعی دشوار است. باید به خاطر داشت که مشخصات در واقع تغییرات مجاز در محصول هستند و بنابراین معیارهایی برای اندازه گیری کیفیت هستند.

 

در قضاوت در مورد کیفیت بر اساس مشخصات باید تمام قسمت های ظرف و انواع عیوب احتمالی را در نظر بگیریم. بنابراین، مشخصات را می‌توان به چندین طبقه‌بندی تقسیم کرد، بسته به اینکه آیا آنها به شکل اندازه‌گیری واقعی هستند یا به عنوان کنترل‌های بصری استفاده می‌شوند. علاوه بر این، برخی از عیوب ممکن است در ظرف پنهان باشند و تنها با نوعی آزمایش مخرب قابل ارزیابی هستند.

 

قیمت و خرید قالب پلاستیک بادی

قالب پلاستیک بادی با توجه به متریال استفاده شده و ابعاد آن می تواند بسیار متنوع باشد. قالب های تک کویته یا چند کویته که قابلیت تولید همزمان بیش از یک محصول را دارند دارای قیمت های متفاوتی می باشند.

برای اخذ مشاوره و راهنمایی در خصوص سفارش ساخت انواع قالب های پلاستیک بادی با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *