پرش به محتوا

دستگاه تزریقی بادی

دستگاه تزریقی بادی برای تولید مقادیر زیادی از محصولات توخالی استفاده می شود، به عنوان مثال. بطری ها، قوطی ها و بسیاری از ظروف دیگری که در صنایع گوناگون از جمله صنایع دارویی و بهداشتی ، صنایع آرایشی ، صنایع غذایی و این فرآیند دارای سه مرحله است – تزریق، دمیدن و جدا کردن.

دستگاه تزریقی بادی

نحوه کارکرد دستگاه تزریقی بادی

تزریق –  پلاستیک مذاب به داخل یک قالب توخالی و از پیش گرم شده تزریق می شود که شکل خارجی را تشکیل می دهد. پلاستیک در اطراف یک سنبه (میله هسته) که شکل داخلی را تشکیل می دهد، بسته می شود. این اجرا با یک گردن کاملاً فرم گرفته از بطری یا شیشه تولید می شود.

باد کردن – قالب باز می شود و میله هسته با یک قالب دمنده سرد بسته می شود. میله هسته باز می شود و به هوای فشرده اجازه می دهد تا آن را به شکل نهایی باد کند.

جدا کردن – پس از خنک شدن قالب باز می شود و محصول تولید شده از میله هسته جدا می شود. همانند دستگاه تزریق پلاستیک، قالب‌های اجرا و دمیدن می‌توانند حفره‌های متعددی داشته باشند.

مواد اولیه مورد استفاده در دستگاه تزریقی بادی

از بسیاری از مواد و متریال پلیمری می توان برای تولید محصول با دستگاه تزریق بادی استفاده کرد. مواد مورد استفاده برای دستگاه تزریق پلاستیک بادی  شامل پلی اتیلن (چگالی بالا، چگالی کم و چگالی کم خطی)، پلی پروپیلن، پلی اتیلن ترفتالات (PET) و PVC است.

فرایند تزریقی بادی

تفاوت دستگاه تزریقی بادی و پلاستیک بادی

تفاوت اصلی بین دستگاه بادی تزریقی و پلاستیک بادی در نوع محصولاتی است که آنها ایجاد می کنند. IBM معمولاً برای تشکیل قطعات کوچکتر استفاده می شود که می تواند شامل قطعات پزشکی، قطعات آشپزخانه و سایر اجزای جامد باشد. در همین حال، EBM برای ساخت قطعات توخالی بزرگتر مانند بطری ها، گالن ها ، دبه ها و سایر ظروف استفاده می شود. پلاستیک بادی اکستروژن به دلیل نحوه شکل گیری محصول می تواند اشکال پیچیده تری تولید کند. با این حال، دستگاه تزریقی بادی قادر است حجم زیادی از قطعات با کیفیت را به سرعت و با دقت تولید کند.

قالب های پلاستیک بادی و تزریقی بادی

برای ماشین تزریقی بادی، باید بین هر دو نیمه قالب تطبیق با دقت بالایی وجود داشته باشد تا کنترل کامل بر جریان رزین امکان پذیر شود. بیشتر کارهای مربوط به قالب گیری تزریقی شامل تولید قالب است. در EBM، سطح بالاتری از انعطاف‌پذیری طراحی بین هر دو نیمه قالب وجود دارد زیرا هر نیمه شکل دیوار خود را تشکیل می‌دهد.

قالب دستگاه تزریقی بادی

ویژگی های دستگاه تزریق پلاستیک بادی

شکل دهی یک مرحله ای شکل نهایی بطری را تمیز تر نگه می دارد. مناسب برای لوازم آرایشی و بهداشتی ، دارویی ، صنایع غغذایی و …

صرفه جویی در انرژی ۵۰٪ تا ۷۰٪ در برق صرفه جویی می کند.

تولید خودکار و بدون نیاز به پرت کن

تولید محصولات بدون درز

عملکرد پایدار و صدای کم.

قاب آلومینیومی نظارت و نگهداری را آسان‌تر می‌کند و ظاهری مدرن تر دارد.

صفحه نمایش لمسی با رابط گرافیکی کار کردن را برای کاربر آسان می کند.

قابل برنامه ریزی برای هر تزریق و پلاستیک سازی به صورت خودکار

مقادیر واقعی زمان، سرعت و فشار تزریق و پلاستیک سازی می تواند توسط ترمینال نظارت و کنترل شود.

تشخیص خودکار خرابی و نشان دادن پیام اخطار روی صفحه لمسی.

قالب تزریق و قالب بادی تزریقی را می توان به طور جداگانه کنترل کرد، بنابراین زمان چرخه کوتاه تر با پردازش سریع تر امکان پذیر است.

 

اینجکشن بلومولدینگ تزریقی بادی

کاربردهای دستگاه تزریقی بادی

از دستگاه تزریق پلاستیک بادی می توان برای ایجاد انواع مختلفی از قطعات استفاده کرد. قطعات تولید شده از فرآیند تزریقی بادی عموما پلاستیک، توخالی و دیواره یک دست دارند. این نوع محصولات به طور مرتب مورد استفاده قرار می گیرند و در اشکال و اندازه های مختلف موجود هستند. برخی از این انواع محصولات تزریق پلاستیک بادی عبارتند از:

بطری های سرم و انواع محصولات دارویی

بطری های شامپو

قوطی های پلاستیکی

بطری های نگهداری لبنیات

قطره چکان های پزشکی

انواع بطری های آرایشی و بهداشتی

و بسیاری از کاربردهای بسته بندی در صنایع گوناگون.

محصولات تزریقی بادی

قیمت و خرید دستگاه تزریقی بادی

دستگاه های تزریقی بادی انواع گوناگونی دارند که هر کدام مناسب تولید محصولات متفاوتی می باشد. به طور معمول ماشین آلات کوچک تر که محصولات با ظرفیت کمتری تولید می کنند قیمت کمتری نسبت به ماشین های تزریقی بادی بزرگتر دارند. همچنین از دیگر موارد تاثیر گذار در قیمت ماشین آلات تزریق پلاستیک بادی الکتریکی یا هیدرولیکی بودن دستگاه می باشد.

دستگاه های تزریق بادی تمام الکتریکی به دلیل نداشتن آلودگی مناسب برای محیط های پزشکی و صنایع دارویی می باشند.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه های بادی تزریقی و همچنین اخذ مشاوره و کارشناسی برای انتخاب دستگاه مناسب با کارشناسان فنی ما در تماس باشید.

 

47 دیدگاه دربارهٔ «دستگاه تزریقی بادی»

  1. سلام دستگاه پلاستیک بادی نیاز داریم برای بطری PET بطری ایا برای حجم 500میل هم دارید؟

    1. با درود و احترام، برای اخذ مشاوره و کارشناسی دقیق با همکاران ما در واتساپ به شماره 09336768109 در ارتباط باشید. کاتالوگ دستگاه ها برای شما ارسال خواهد شد. با سپاس

  2. سلام ما شرکت داروسازی هستیم دستگاه تزریقی بادی برای تولید بطری قطره چشمی میخواهیم

    1. درود بر شما و ، بله موجو هست. لطفا از طریق شماره های تماس با دفتر تماس بگیرید و یا با شماره 09336768109 در واتساپ در ارتباط باشید. با سپاس

  3. سلام، دستگاه های تزریقی بادی شما هیدرولیکی هست یا الکتریکی؟

    1. درود بر شما. بله انواع قالب های تزریقی بادی رو هم تولید می کنیم. اگر نیاز به مشاوره دارید لطفا با ما در تماس باشید. سپاس

  4. اطلاعاتی راجع به قسمت های هیدرولیک دستگاه تزریق بادی می خواستم

    1. درود بر شما وقت بخیر ، شما میتوانید با شماره های دفتر تماس بگیرید و تاریخ و ساعت مراجعه رو هماهنگ بفرمایید. در خدمتیم.

    1. درود و وقت بخیر لطفا به شماره 09336768109 در واتساپ پیام دهید همکاران ما کاتالوگ دستگاه ها رو برای شما ارسال خواهند کرد. سپاس

    1. درود بر شما برای استعلام قیمت لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

    1. درود بر شما بله موجوده لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های ثابت دفتر تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

    1. درود بر شما بله هم با پلی اتیلن و همچنین سایر مواد پلاستیکی. برای اخذ مشاوره میتونید با کارشناسان ما در تماس باشید

    1. درود بر شما بله موجوده لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های ثابت دفتر تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

  5. سلام دستگاه تزریق بادی پلی اتیلن سنگین برای تولید بطری و قوطی موجوده؟

    1. درود بر شما بله لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های ثابت دفتر تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *