پرش به محتوا

دستگاه تزریق پلاستیک بادی 20 لیتری

دستگاه تزریق پلاستیک بادی 20 لیتری پارس مناسب برای تولید انواع گالن ها و مخازن پلی اتیلن و پلی پروپیلن PP با بهترین کیفیت. دستگاه تزریق بادی 20 لیتری تمام اتوماتیک سروو با بهترین امکانات و ویژگی های کاربردی فراوان برای صنایع مختلف بسته بندی.

دستگاه تزریق پلاستیک بادی 20 لیتری

 

 

تاریخچه پلاستیک بادی

قالب گیری پلاستیک بادی فرآیند دمیدن هوا به داخل دستگاه برای تغییر شکل پلاستیک است. اغلب، قالب‌گیری بادی با استفاده از قالب‌ها ترکیب می‌شود تا اشکال پیچیده‌ای ایجاد شود که با قطعات پلاستیکی نازک و توخالی ساخته می‌شوند. قالب‌گیری بادی پلاستیکی تا اواخر دهه 1930 وجود نداشت، زمانی که دو مخترع به پتانسیل قالب‌گیری بادی در دنیای پلاستیک پی بردند.

در سال 1938، دو مخترع، انوخ فرنگن و ویلیام کوپیتکه، راهی برای استفاده از اصول دمیدن شیشه در صنعت پلاستیک اندیشیدند. آنها اولین ماشین قالب گیری بادی پلاستیکی را ساختند و آن را به شرکت امپراتوری هارتفورد فروختند. در طول دهه 1940، قالب‌گیری بادی پلاستیکی هنوز یک هنر جدید بود و شرکت‌های زیادی از این ماشین‌ها استفاده نمی‌کردند، زیرا پلاستیک در آن زمان ماده جدیدی بود.

تا دهه 1970 بود که قالب گیری پلاستیک بادی واقعاً شروع به کار کرد. اختراع ظرف پلاستیکی نوشابه یکی از اولین محصولاتی بود که از پتانسیل دستگاه پلاستیک بادی به طور کامل استفاده کرد. هنگامی که این فرآیند کشف شد، تولیدکنندگان قالب گیری بادی در سراسر ایالات متحده و جهان ظاهر شدند. از پلاستیک بادی برای شکل‌دهی سریع بطری‌های مورد استفاده برای بسته بندی نوشابه، از جمله بطری‌های کوچک و بطری‌های بزرگ‌تر 2 و 3 لیتری استفاده شد. در واقع، تولید بطری های پلاستیکی نوشابه توسط سازندگان تزریق پلاستیک بادی آنقدر موفق بود که میزان تولید بطری های پلاستیکی نوشابه تنها در 20 سال از صفر به بیش از 10 میلیارد رسید.

امروزه، دستگاه تزریق پلاستیک بادی برای تولیدات پلاستیکی مختلف، از جمله بطری‌های نوشابه، ظروف لبنی، بطری‌های شامپو، شیلنگ‌ها، درام‌های صنعتی، جارها و بسیاری دیگر از اشیاء و ظروف پلاستیکی کاربرد دارد. استفاده از دستگاه پلاستیک بادی نه تنها زمان تولید بسیاری از محصولات پلاستیکی را کاهش داده است، بلکه ضایعات پلاستیکی را نیز به دلیل مقدار کمی زباله پلاستیکی ایجاد شده در فرآیند قالب گیری کاهش داده است.

دستگاه تولید گالن 20 لیتری

دستگاه تزریق پلاستیک بادی 20 لیتری

با سری جدید دستگاه تزریق پلاستیک بادی 20 لیتری ، ما اکنون یک راه حل تولید مدرن و بسیار انعطاف پذیر برای محصولات با کیفیت بالا از یک منبع واحد با پتانسیل کامل سیستم کنترل و خدمات خود ارائه می دهیم.

در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است و شرایط بازار به طور مرتب در حال تغییر است، نیازهای مشتری تغییر می کند، راه حل های فن آوری جدید بر مبنایی کوتاه تر از همیشه پدیدار می شوند و با این کار، امکانات جدیدی نیز برای بهتر کردن ماشین ها وجود دارد. نیازهای مشتریان ما بسیار متفاوت‌تر می‌شود و ماشین‌های تزریق پلاستیک بادی ما باید حتی همه‌کاره‌تر باشند.

ویژگی های دستگاه تزریق پلاستیک بادی 20 لیتری

با راه حل استاندارد جدید پلت فرم ما، اکنون می توانید گزینه های زیادی را انتخاب کنید. شما تصمیم می گیرید که دستگاه تزریق پلاستیک بادی 20 لیتری

شما به عنوان یک نسخه هیدرولیک، تمام الکتریکی یا هیبریدی عرضه شود. این پلتفرمی با ماژول های بهینه سازی شده است که برای مطابقت با یکدیگر طراحی شده اند.

پایداری یکی از مهم ترین محرک ها در صنعت ما است. ما در تلاش هستیم تا با کاهش مصرف انرژی و مواد اولیه در هزینه ها صرفه جویی کنیم. همچنان بر بالاترین کیفیت محصول و عملکرد تولید تمرکز می کنیم.

دستگاه پلاستیک بادی 20 لیتری

 

تغییر رنگ سریع

سریعترین زمان تغییر رنگ باعث افزایش راندمان تولید و محافظت از محیط زیست می شود کارشناسان بین المللی اکستروژن ده ها سال بر روی افزایش کارایی تولید با کاهش زمان نسبتا طولانی تغییر رنگ یا مواد در سرهای اکستروژن ماشین های پلاستیک بادی کار کرده اند.

تغییرات سریعتر نه تنها با به حداکثر رساندن زمان تولید، کارایی تولید شما را افزایش می دهد، بلکه هزینه های عملیاتی شما را نیز کاهش می دهد. علاوه بر این، صرفه جویی قابل توجهی در منابع وجود دارد زیرا مصرف مواد و انرژی در زمان صرفه جویی کاهش می یابد.

  • کاهش هزینه ها
  • هزینه های عملیاتی کمتر
  • بهره وری بالاتر
  • تولید کارآمدتر به لطف زمان تعویض کوتاه تر
  • صرفه جویی در زمان
  • تغییر رنگ تا 75 درصد سریعتر برای کاربردهای تک لایه با سرهای بدون پوشش
  • تولید پایدارتر
  • صرفه جویی در منابع تا 75 درصد

 

 

تولید مخزن پلاستیکی

بسته به قطر پاریسون، تغییر رنگ با فناوری RapidXchange تنها در 10 دقیقه قابل دستیابی است.

اطلاعات فهرست شده در زیر به تغییر رنگ یک بطری تک لایه اشاره دارد.

اندازه قالب 60 میلی متر

مصرف مواد = 15 کیلوگرم در هر کویته قالب

تغییر رنگ 100% پس از تقریباً 20 دقیقه

اندازه قالب 35 میلی متر

مصرف مواد = 6 کیلوگرم در هر کویته قالب

تغییر رنگ 100% پس از تقریباً 10 دقیقه

 

ماشین تزریق بادی 10 لیتری

در سیستم‌های توزیع مذاب سنتی، باقیمانده‌های رنگ و مواد در مناطقی جمع می‌شوند که سرعت جریان آن‌قدر پایین است که نمی‌توان آن‌ها را سریع و کارآمد پاک کرد. این اغلب به عنوان 2٪ حیاتی شناخته می شود که باعث تغییر زمان طولانی می شود.

فن آوری RapidXchange توسعه یافته توسط به طور قابل توجهی خواص کانال های جریان را بهبود می بخشد تا حدی که 2٪ آخرین رسوبات در مدت زمان کوتاهی از سیستم خارج می شوند.

تغییر قالب دستگاه تزریق پلاستیک بادی 20 لیتری

تغییر قالب محصول اغلب با از دست دادن زمان تولید و خطرات همراه است. ماشین‌های پلاستیک بادی پارس برای کاهش چنین زمان‌هایی طراحی شده‌اند. سیستم نوآورانه تغییر سریع قالب امکان تعویض قالب را در 15 دقیقه یا کمتر می‌دهد. در این سیستم، هر حرکتی توسط مهندسین ما مورد تجزیه و تحلیل قرار میگیرد تا هندلینگ نه تنها سریع، بلکه تا حد امکان قابل اطمینان و ایمن باشد.

  • تعویض سریع قالب
  • تغییر قالب ساده در حداکثر 15 دقیقه
  • بهره وری تولید
  • راندمان تولید بالاتر به دلیل زمان تعویض کوتاه

تولید بشکه پلاستیکی

بهره وری و راندمان بالای دستگاه تزریق پلاستیک بادی 20 لیتری

کارایی فوق العاده ماشین های پلاستیک بادی 20 لیتری با آخرین آزمایش بر اساس استانداردهای بین المللی تایید شده است. چندین ماشین تزریق پلاستیک بادی پارس به بهترین طبقه بندی بهره وری انرژی 10 دست یافتند. مصرف برق، مصرف آب خنک کننده و انرژی گرمایی پلاستیک اندازه گیری می شود. با معرفی بسیاری از بهینه‌سازی‌های تکنولوژیکی، سیستم‌های ما اکنون می‌توانند با بهره‌وری انرژی بسیار بالاتری نسبت به چند سال پیش کار کنند.

قیمت و خرید دستگاه تزریق پلاستیک بادی 20 لیتری

دستگاه تزریق پلاستیک بادی 20 لیتری عملکرد گرا و در عین حال مقرون به صرفه است. ما به توسعه ماشین‌های تزریق پلاستیک بادی 4 لیتری 10 لیتری 20 لیتری و بزرگتر هیدرولیک به طور مداوم در طول نسل‌ها ادامه داده‌ایم. دستگاه های پلاستیک بادی محبوب در کارخانه ما تولید می شوند و طیف وسیعی از امکانات را برای استفاده، از بسته بندی، خودرو تا کاربردهای خاص، ارائه می دهند. ما می توانیم مقرون به صرفه ترین راه حل را برای همه این موارد به شما ارائه دهیم.

ما همچنین ویژگی های فنی متعددی را بهینه سازی و اضافه کردیم. این ویژگی به شما امکان می دهد از کاربردی ترین ماشین های پلاستیک بادی 1 لیتری تا 60 لیتری بهره مند شوید. برای اخذ مشاوره و کارشناسی فنی در خصوص خرید ماشین آلات تزریق پلاستیک و پلاستیک بادی با ما در ارتباط باشید.

27 دیدگاه دربارهٔ «دستگاه تزریق پلاستیک بادی 20 لیتری»

  1. سلام وقت بخیر با متنی که من خواندم شما دستگاه مورد نیاز من رو میتوانید تهیه کنید فقط یه نکته کی میتوانم حضوری خدمت برسم

    1. درود بر شما ، بله لطفا برای اخذ مشاوره و استعلام قیمت با شماره 09336768109 در واتساپ در ارتباط باشید و همچنین حضورا در خدمتتون هستیم

  2. باسلام و عرض ادب دستگاه می خواهم برای تولید بطری 100 سی سی چی پیشنهاد می نمایید؟

    1. درود بر شما ، لطفا برای اخذ مشاوره فنی با شماره 09336768109 در واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید و همچنین حضورا هم می تونید تشریف بیارید.

  3. با سالم ماشین پالستیک بادی برای تولید گالن 4 لیتر در ساعت 300عدد راهنمایی فرمایید.

  4. وقت بخیر. دستگاه پلاستیک بادی تا چند لیتر دارید؟ برای تولید بشکه و تانکر آب میخواهیم

    1. درود بر شما. بله موجود هست لطفا از طریق شماره های تماس با دفتر تماس بگیرید و یا با شماره 09336768109 در واتساپ در ارتباط باشید. با سپاس

    1. درود بر شما برای استعلام قیمت لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

    1. درود بر شما برای استعلام قیمت لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های ثابت دفتر تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *