پرش به محتوا

دستگاه تزریقی بادی IML لیبل گذاری درون قالب

لیبل گذاری در قالب تکنیکی در دستگاه تزریقی بادی IML برای ترکیب مستقیم لیبل ها در محصولات تزریقی بادی است. اغلب این شامل تعبیه آرم، تزئینات یا اطلاعات محصول در محصولات پلاستیکی و بسته‌بندی است، اما دستگاه تزریقی بادی ای ام ال IML می‌تواند حتی فراتر از این نیز برود. ما می توانیم از IML برای بهبود خواص فیزیکی محصول شما استفاده کنیم. به عنوان مثال، ما می‌توانیم بخش‌های ضداکسیژن یا محافظ UV را در بسته‌بندی شما تعبیه کنیم تا محصول شما دوام بیشتری داشته باشد.

دستگاه تزریقی بادی IML

شرکت ماشین سازی پارس تجربه و تخصص زیادی در ارائه دستگاه تزریقی بادی IML را به ارمغان می آوریم. اتوماسیون و روباتیک ما برای سریع، کارآمد و مقرون به صرفه کردن فرآیند IML توسعه و تنظیم شده است.

چرا IML اینقدر مهم است؟

احتمالاً نام لیبل زدن درون قالب را شنیده اید، اما آیا می دانید چرا این تکنیک بسیار ارزشمند است؟

اغلب کارشناسان بازاریابی تأیید می کنند که برچسب یا لیبل محصول معرف برند است. این چیزی است که مصرف کنندگان وقتی از بسیاری از اقلام مشابه در قفسه انتخاب می کنند، می بینند. لیبل زدن همچنین به ایجاد یکپارچگی برند کمک می کند و به یک جنبه قابل تشخیص فوری از کالا تبدیل می شود. در یک بازار بسیار رقابتی و شلوغ، بسته بندی بسیار مهم است.

 

بنابراین، اگر یک لیبل چین خورده یا پاره شده باشد، یا کیفیت پایینی داشته باشد، مصرف‌کننده به احتمال زیاد به جای دیگری نگاه می‌کند. اگر یک بار این کار را انجام دهند، ممکن است دیگر هرگز به محصول نگاه نکنند. این بر درک بلندمدت مصرف کننده از محصول و برند تأثیر می گذارد.

تولید بری تزریق پلاستیک بادی iml

شرکت های رقیب باید تمامی مبانی را در زمینه بسته بندی و طراحی لیبل پوشش دهند. آن‌ها می‌خواهند تصویر برند بسازند، خریداران را جذب کنند، اما همچنین از محصول در برابر آسیب و آلودگی محافظت کنند. IML فناوری ایده آلی برای ساخت و طراحی محصول است که به دلایل درست توجه را به خود جلب می کند.

 

به همین دلیل است که بازار دستگاه تزریقی بادی IML به طور تصاعدی افزایش می یابد. فن آوری های پیشرفته، افزایش آگاهی از این تکنیک، فرآیندهای مقرون به صرفه تر، و گرایش جهانی به گزینه های بسته بندی پایدارتر، IML را به یک فناوری ضروری تبدیل کرده است.

ویژگی های دستگاه تزریقی بادی IML

ما برای پاسخگویی به نیازهای صنعت امروزی، دستگاه تزریقی بادی IML با ویژگی ها و مزایای مهمی ارائه می کنیم

مزایای تکنیک های لیبل گذاری در قالب عبارتند از:

 

تا 45% انحنا (عمق و عرض)

فرآیند خشک و بدون حلال

پتانسیل طراحی نامحدود

تغییر سریع طراحی

تصاویر با وضوح بالا

کم هزینه، به ویژه برای پروژه های با حجم بالا

دستیابی به اثرات غیرممکن با فناوری های دیگر

قوی و مستحکم برای نگهداری بهداشتی محصولات منجمد و یخچالی

پوشش مقاوم در برابر آسیب

آسیب کمتر  به محیط زیست

تولید بطری با لیبل گذاری اتومات

IML در دنیای طراحی بسته بندی و تولید پلاستیک متمایز است زیرا محصول نهایی بادوام تری را ارائه می دهد، به کاهش ضایعات کمک می کند و کیفیت بسته بندی را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد.

 

افزودنی‌های ارزشمند بسته‌بندی شامل بخش‌های بازدارنده اکسیژن یا محافظ UV است که به تولید محصول ایمن‌تر و کاربردی‌تر کمک می‌کند. با کمتر شدن حاشیه‌های کالاهای مصرفی، هر عنصری که به شرکت کمک می‌کند در بازار برتری پیدا کند، یک مزیت مشخص است.

 

دستگاه تزریقی بادی IML راه حل های مبتکرانه، مدرن و مطلوب را ارائه می دهد. این به محصول شما کمک می کند تا به بهترین شکل ظاهر شود و در نهایت، مصرف‌کننده به احتمال زیاد محصولی را انتخاب می‌کند که جذاب، ایمن و قوی به نظر برسد، نسبت به محصولی که تولید و نمایش ضعیفی دارد.

استفاده از دستگاه تزریقی بادی IML لیبل گذاری درون قالب برای بهبود بسته بندی و محصول

 

لیبل زدن درون قالب می تواند به محصولات شما ظاهری باکیفیت و زیبا بدهد. با دستگاه تزریقی بادی IML، می‌توانید از طیف گسترده‌ای از مواد، رنگ ها و جوهرها استفاده کنید تا دقیقاً طراحی مناسبی برای بازار خود داشته باشید. IML نیز قوی است. از آنجایی که هیچ برچسب کاغذی در آن وجود ندارد، محصول شما در هنگام حمل و نقل کمتر آسیب می بیند و در برابر دما و رطوبت بیشتری مقاومت می کند. برای بازار مواد غذایی منجمد و یخچالی ایده آل است.

دستگاه تزریق پلاستیک بادی iml

در صنایع غذایی و دارویی، IML امکاناتی را برای تغییر مواد در بسته بندی شما ایجاد می کند. برای مثال، فناوری IML به ما امکان می‌دهد بسته‌بندی با سطوح مختلف نفوذپذیری ایجاد کنیم و آن را برای محصولات رطوبت‌سنجی یا حساس به UV مناسب کنیم. این گزینه به شما امکان می دهد مواد سنگین تر – مانند شیشه و قلع – را با پلاستیک های تزریقی جایگزین کنید و هزینه های مالی و زیست محیطی حمل و نقل را کاهش دهید.

همه اینها به یک گزینه ارزشمند برای نیازهای بسته بندی شما تبدیل می شود.

 

بازیافت راحت تر با دستگاه تزریقی بادی IML لیبل گذاری درون قالب

 

از آنجایی که برچسب ها مستقیماً روی محصول شما ذوب می شوند، به این معنی است که می توانید با برچسب های کاغذی چسب دار خداحافظی کنید. علاوه بر بهبود زیبایی شناختی، می تواند بازیافت محصول شما را آسان تر کند. با برچسب گذاری در قالب می توانید بسته بندی هایی با مارک تجاری با کیفیت بالا، ساخته شده از یک منبع واحد ایجاد کنید. این به بازیافت کمک می کند زیرا مجبور نیستید برچسب ها را جدا کنید و خطر آلوده شدن جریان بازیافت پلاستیک با کاغذ وجود ندارد. ظروف و بسته بندی IML 100٪ قابل بازیافت هستند.

 

IML همچنین مزایای زیست محیطی دیگری را ارائه می دهد، از جمله بسته بندی سبک تر که بار حمل و نقل و انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد، و ساختار قوی تر که به مصرف کنندگان فرصت استفاده مجدد از ظروف پس از اتمام محصول اصلی را می دهد.

تولید قوطی پلاستیکی با لیبل

قالب گیری تزریقی یا قالب گیری بادی برای IML؟

دستیابی به IML موفق از طریق دستگاه قالب گیری تزریقی iml یا دستگاه پلاستیک بادی iml . هر دو تکنیک مزایایی را ارائه می دهند. با این حال، قالب‌گیری تزریقی، که در آن پلاستیک مذاب در قالب ریخته می‌شود و سپس برچسب روی حفره نصب می‌شود و به ظرف متصل می‌شود، مزایایی دارد. به عنوان مثال، می توانید هر طرف یک ظرف را به طور همزمان برچسب بزنید.

 

خرید دستگاه تزریقی بادی IML

بازار IML به سرعت در حال رشد است. به لطف تأکید بیشتر بر پایداری و مراقبت از محیط زیست، و نیاز به لیبل گذاری با کیفیت بالاتر برای طراحی برند پیشرفته، IML فناوری قابل ملاحظه ای ارائه می دهد

دستگاه تزریقی بادی IML لیبل گذاری درون قالب خدمات قالب‌گیری تزریقی بادی پیشرفته را ارائه می‌کند، اما تخصص ما در کل فرآیند تولید – از طراحی تا تحویل، گسترش می‌یابد. برای اطلاع از کارهایی که می توانیم برای محصولات شما انجام دهیم، با ما تماس بگیرید.

4 دیدگاه دربارهٔ «دستگاه تزریقی بادی IML لیبل گذاری درون قالب»

  1. باسلام و احترام دستگاه پلاستیک بادی برای تولید بطری الیتر 2500 عدد در ساعت چی پیشنهاد میدهید ؟

  2. سالم ما شرکت تولید دارو هستیم دستگاه اینجکشن بلومولدینگ بطری های سرم نیاز داریم

  3. با سالم دستگاه تزریق iml پرسرعت نیاز داریم چه تایمی میتوانیم بیایم حضوری مشاوره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *