پرش به محتوا

دستگاه بادکن پت اتوماتیک

دستگاه بادکن پت اتوماتیک برای باد کردن انواع پریفرم پت مانند بطری روغن، بطری دارو، بطری شیمیایی ، انواع گالن های پت و غیره کاربرد دارد.

این دستگاه با توجه به نیاز مشتریان به صورت تک کویته ، ۲ کویته ، ۳ کویته ، ۴ کویته ، ۶ کویته و ۸ کویته تولید می شود.

دستگاه های تمام اتوماتیک به نسبت دستگاه های باد کن نیمه اتوماتیک سرعت تولید بیشتری دارند و می توانند روزانه تا چند برابر دستگاه های نیمه اتوماتیک تولید داشته باشند.

دستگاه بادکن پت اتوماتیک

ویژگی های دستگاه بادکن پت اتوماتیک

  • سیستم گیره سروو می تواند گاز فشار را تا ۶۰٪ -۷۰٪  ذخیره کند، از طرف دیگر باعث کاهش مصرف برق شده و هزینه ی تولید را به شدت پایین می آورد.
  • بستن قالب و درایو سروو می تواند به هم متصل شود و سرعت تولید را ۰.۵-۰.۸ ثانیه بهبود بخشد.
  • تغذیه پریفرم سروو بسیار پایدار و صرفه جویی در هوا.

مزایای دستگاه بادکن پت اتوماتیک

  • سیستم HMI رنگی از نوع لمسی با کارکرد آسان
  • تمام قطعات یدکی پردازش CNC
  • سیستم خروجی بطری قادر به اضافه کردن یک واحد اتصال و ترکیب با سیستم نقاله برای اتصال به دستگاه پرکن است.
  • تغییر سریع و آسان نگهدارنده پریفرم در عرض پنج دقیقه بدون نیاز به توقف دستگاه

دستگاه بادکن بطری اتوماتیک

تولید بطری و گالن پت

دستگاه بادکن پت اتوماتیک می تواند انواع بطری های PET را که حاوی روغن، آب، محصولات پزشکی، آبمیوه، چای، ادویه جات، نوشابه های گازدار، لوازم آرایشی و غیره است باد کند.

شرکت پارس به عنوان یک تولید کننده پیشرو در صنعت ماشین های پلاستیک بادی ، طیف کاملی از دستگاه های پلاستیک بادی از جمله ماشین بادکن پت روتاری یا چرخشی را برای صنعت پلاستیک و بطری ارائه می دهد.

شرکت پارس همه نیازها را از نظر خروجی ها و قالب های بطری از ظروف ۰.۲ تا ۲۰ لیتری پوشش می دهد.

کارایی، انعطاف پذیری، تغییر سریع، TCO پایین، برخی از عوامل کلیدی برای تضمین موفقیت شما هستند.

چه بخواهید یک بطری برای کاربرد Hot Fill بسازید، یک ظرف نامتقارن که نیاز به گرمایش ترجیحی دارد، یک بطری نوشیدنی استاندارد یا یک ظرف بزرگ، شرکت پارس سازگارترین دستگاه بادکن را مطابق با نیازهای شما در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

تولید بطری آب معدنی

تاریخچه بطری پت

هر دقیقه یک میلیون بطری پلاستیکی در سراسر جهان خریداری می شود. تقاضا، معادل خرید حدود 20000 بطری در هر ثانیه، ناشی از میل ظاهرا سیری ناپذیر برای بطری آب است. بیشتر بطری های پلاستیکی مورد استفاده برای نوشابه ها و آب از پلی اتیلن ترفتالات (Pet)  ساخته شده اند که بسیار قابل بازیافت است. اما با افزایش استفاده از آنها در سراسر جهان، تلاش‌ها برای جمع‌آوری و بازیافت بطری‌ها برای جلوگیری از آلودگی اقیانوس‌ها، ناکام مانده است. کمتر از نیمی از بطری‌های خریداری‌شده برای بازیافت جمع‌آوری می‌شوند و تنها ۷ درصد از بطری‌های جمع‌آوری‌شده به بطری‌های جدید تبدیل می‌شوند. در عوض، بیشتر بطری‌های پلاستیکی تولید شده به محل دفن زباله یا اقیانوس ختم می‌شوند.

پلاستیک در قرن نوزدهم اختراع شد و در اصل برای جایگزینی مواد معمولی مانند عاج، لاستیک و شیشه استفاده شد. بطری های پلاستیکی برای اولین بار در سال 1947 به صورت تجاری مورد استفاده قرار گرفتند، اما تا اوایل دهه 1950 که پلی اتیلن با چگالی بالا معرفی شد، نسبتاً گران بودند. آنها به دلیل ماهیت سبک وزن، تولید نسبتا کم و هزینه حمل و نقل در مقایسه با بطری های شیشه ای، به سرعت در بین تولید کنندگان و مشتریان محبوب شدند. با این حال، بزرگترین مزیت بطری های پلاستیکی نسبت به همتایان شیشه ای خود، مقاومت برتر آنها در برابر شکستن، هم در تولید و هم در حمل و نقل است. صنایع غذایی تقریباً به طور کامل بطری های شیشه ای را جایگزین بطری های پلاستیکی کرده اند.

 

بطری پلاستیکی یکبار مصرف

بطری های یکبار مصرف تأثیر زیادی بر محیط زیست دارد:

فرآیند تولید، بسته بندی و حمل و نقل آن دارای ردپای اکولوژیکی بسیار بالایی است و بطری پلاستیکی مقدار زیادی زباله تولید می کند.

مطالعات نشان می دهد که در بسیاری از موارد، آب بطری های پلاستیکی کیفیتی مشابه یا حتی گاهی بدتر از آب لوله کشی دارد. علاوه بر این، تحقیقات علمی نشان می‌دهد که پلاستیک آن بطری‌ها، PET در بیشتر موارد، مواد سمی مانند فتالات، آنتیموان، فرمالدئید یا استالدئید را در آب آزاد می‌کند. این بدان معنی است که حتی آب بطری با کیفیت بالا نیز به احتمال زیاد حاوی مواد افزودنی پلاستیکی است.

از آنجایی که بطری‌های پلاستیکی یک‌بار مصرف به‌طور فزاینده‌ای به‌عنوان یک بلای زیست‌محیطی مورد استفاده قرار می‌گیرند، افراد بیشتری از بطری های قابل استفاده مجدد به عنوان جایگزین سازگار با محیط‌زیست استفاده می‌کنند.

خرید بادکن پت اتومات

دستگاه بادکن پت اتوماتیک روتاری

دستگاه بادکن پت چرخشی

نسل جدید ماشین‌های پلاستیک بادی روتاری از جدیدترین نوآوری‌های فنی برای عملکرد فوق‌العاده و اطمینان بالا بهره می‌برد. همچنین از جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری برای کاهش مصرف هوا و برق استفاده می کند.

طیف گسترده و منحصر به فرد ما از دستگاه های بادکن  PET می‌تواند بطری‌ها را از ۰.۲ لیتر تا ۲۰ لیتر برای انواع بسته‌های PET باد کند.

سریع تا ۲.۴۰۰ بطری در ساعت در هر کویت (حفره) و تا ۸۱.۰۰۰ بطری در ساعت به صورت کلی

کارآمد – بازیابی هوای HP تا ۵۵٪. و کاهش مصرف برق تا ۱۰-۱۵ درصد

قابل اعتماد – طراحی قوی و ساخت و حداقل بازده ۹۷٪

طراحی دسترسی آسان برای کاهش زمان نگهداری و تغییر سریع قالب

 بادکن بطری پت اتوماتیک

زمینه و تجربه مهندسی ماشین سازی پارس باعث شده تا بهترین و پیشرفته ترین ماشین های پلاستیک بادی را برای مشتریان خود فراهم کند.

شرکت ماشین های پلاستیک بادی پارس طیف کاملی از ماشین‌های بادکن پت اتومات را برای پوشش تمام بخش‌های بازار و پاسخگویی به تقاضا برای صنایع نوشیدنی و غیر نوشیدنی توسعه داده است.

 

دستگاه بادکن پت اتوماتیک – برای بطری های استاندارد

سری استاندارد می تواند بطری های ۰.۲ تا ۳.۰ لیتر را برای همه انواع نوشیدنی و غیر نوشیدنی تولید کند.

از ۲ تا ۲۶ کویته را ارائه می دهد و می تواند تا ۵۸۵۰۰ بطری در ساعت تولید کند.

 

دستگاه بادکن پت اتوماتیک برای ظروف بزرگ

برای باد کردن ظروف بزرگ از ۴ تا ۱۰ لیتر طراحی شده است.

از ۴ تا ۱۰ کویته را ارائه می دهد و می تواند تا ۱۴۰۰۰ بطری در ساعت باد کند.

قیمت دستگاه بادکن پت اتوماتیک

دستگاه پت روتاری یا چرخشی سریبرای بطری های بزرگتر و بلندتر

برای تولید بطری های تا ۳.۷ لیتر برای انواع نوشیدنی طراحی شده است.

از ۴ تا ۲۶ کویته را ارائه می دهد.

ماشین بادکن پت روتاری– برای ظروف بسیار بزرگ

برای تولید ظروف از ۱۰ تا ۲۰ لیتر طراحی شده است.

 

قیمت و خرید دستگاه بادکن پت اتوماتیک

دستگاه های بادکن پت با توجه به ویژگی ها و ظرفیت های تولید قیمت متفاوتی دارند. ماشین های بادکن پت نیمه اتوماتیک یا دستی نسب به دستگاه های پت زن اتوماتیک قیمت کمتری دارند. اما تیراژ تولید دستگاه های اتومات بسیار بالاتر از دستگاه های نیمه اتومات می باشد.

بنابراین تولید کنندگان بطری های پت با توجه به نیاز خود می توانند دستگاه مورد نظر خود را با اخذ مشاوره و راهنمایی از کارشناسان ما انتخاب و خریداری کنند.

 

13 دیدگاه دربارهٔ «دستگاه بادکن پت اتوماتیک»

  1. جناب دستگاه های اتومات شما چه تعداد بطری پت 1 لیتری در ساعت تولید میکنه؟

    1. درود بر شما لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های ثابت دفتر تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

  2. سلام بسیار ممنون از مطلب جذابتون راجع به دستگاه های بادکن بطری پت اتومات

    1. درود بر شما بله موجوده لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های ثابت دفتر تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

    1. درود بر شما بله لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های ثابت دفتر تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *