پرش به محتوا

دستگاه بادکن بطری پت PET نیمه اتوماتیک

پلی اتیلن ترفتالات (PET) به عنوان پلی استر شناخته می شود. دستگاه بادکن بطری پت PET نیمه اتوماتیک را می‌توان با توجه به استفاده از پریفرم یا پاریزون به دستگاه های بادکن پت و یا دستگاه های اکستروژن بلومولدینگ تقسیم کرد. در روش قالب گیری با دستگاه بادکن پت ، فرآیند به راحتی قابل کنترل است، راندمان تولید بالا است و تعداد ضایعات کم است که بیشتر رایج است.

دستگاه پاد کن پت نیمه اتوماتیک

بطری های بادکن پت PET را می توان به دو نوع تقسیم کرد، یکی بطری تحت فشار ، مانند بطری نوشیدنی های گازدار. دیگری بطری های بدون فشار است، مانند بطری آب معدنی، نوشیدنی بدون گاز، روغن خوراکی، و غیره. که می توانند گرمای بالای 85 درجه سانتیگراد را تحمل کنند. بطری های آب، بطری های سرد هستند، بدون نیاز به مقاومت در برابر حرارت.

تجهیزات دستگاه بادکن بطری پت PET نیمه اتوماتیک

تجهیزات با پیشرفت مداوم علم و فناوری و مقیاس تولید، دستگاه بادکن PET بیش از پیش خودکار می شود و راندمان تولید بالاتر و بالاتر می رود. ظرفیت تولید تجهیزات به طور مداوم بهبود یافته است، از تولید سابق هزاران بطری در ساعت تا تولید ده ها هزار بطری در ساعت. این عملیات همچنین از نوع دستی در گذشته تا کنترل کامل رایانه فعلی توسعه یافته است که تا حد زیادی دشواری عملکرد فرآیند را کاهش می دهد و پایداری فرآیند را افزایش می دهد. در حال حاضر تولیدکنندگان دستگاه‌های بادکن پت اتوماتیک PET عمدتاً شرکت SIDEL فرانسه و شرکت KRONES آلمان. اگرچه سازندگان متفاوت هستند، اما اصول تجهیزات آنها مشابه است و به طور کلی شامل پنج بخش می شود: سیستم تغذیه ، سیستم گرمایش، سیستم دمیدن، سیستم کنترل و ماشین آلات جانبی.

بادکن پت دستی

فرآیند قالب گیری با دستگاه بادکن پت PET. عوامل مهمی که بر فرآیند قالب گیری بطری PET تأثیر می گذارند، پریفرم، گرمایش، پیش دمیدن، قالب و محیط تولید است. هنگام تهیه پریفرم ها برای بطری ها، مواد اولیه PET ابتدا با تزریق در پریفرم ها قالب گیری می شوند. این مستلزم آن است که نسبت مواد بازیافتی ثانویه نباید خیلی زیاد باشد (زیر 5%)، تعداد دفعات بازیافت نمی تواند بیش از دو باشد و وزن مولکولی و ویسکوزیته نباید خیلی کم باشد (وزن مولکولی 31000- است. 50000، و ویسکوزیته ذاتی 0.78-0.85 سانتی متر مکعب در گرم است). طبق قانون ایمنی مواد غذایی، مواد بازیافتی ثانویه نباید برای بسته بندی مواد غذایی و دارویی استفاده شوند. پریفرم‌های بطری پت قبل از استفاده باید بیش از 24 ساعت نگهداری شوند. پریفرم هایی که پس از گرم شدن مصرف نشده اند باید بیش از 48 ساعت نگهداری شوند تا بتوانند دوباره گرم شوند. پریفرم ها را نمی توان بیش از شش ماه ذخیره کرد.

کیفیت بطری دستگاه بادکن بطری پت PET نیمه اتوماتیک

کیفیت پریفرم ها تا حد زیادی به کیفیت مواد PET بستگی دارد. موادی که به راحتی باد می‌شوند و شکل می‌دهند باید انتخاب شوند و فرآیند شکل‌دهی پریفرم باید فرموله شود. آزمایش‌ها نشان داده‌اند که پریفرم‌های ساخته‌شده از مواد PET با ویسکوزیته یکسان، قالب‌گیری آسان‌تر از مواد دیگر هستند. در حالی که پریفرم های همان دسته دارای تاریخ تولید متفاوتی هستند، فرآیند قالب گیری نیز ممکن است به طور قابل توجهی متفاوت باشد. کیفیت پریفرم دشواری فرآیند قالب گیری را تعیین می کند. موارد مورد نیاز برای پریفرم عبارتند از: خلوص، شفافیت، عدم وجود ناخالصی، عدم وجود رنگ غیر طبیعی، طول نقطه تزریق مناسب و هاله اطراف.

قالب بطری پت

2.2 گرم کردن پریفرم توسط یک کوره گرم کننده انجام می شود. دمای آن به صورت دستی و یا خودکار تنظیم می شود. در هیتر، نور مادون قرمز ساطع شده توسط لوله لامپ مادون قرمز ، پریفرم را گرم می کند و فن در پایین هیتر، چرخه حرارتی را انجام می دهد تا دما را یکنواخت کند. پریفرم در حین حرکت رو به جلو می چرخد تا دیواره پریفرم به طور یکنواخت گرم شود.

دستگاه بادکن بطری پت PET نیمه اتوماتیک

با پیگیری آخرین پیشرفت های بازار، ما به طور فعال درگیر ارائه ماشین بادکن پت نیمه اتوماتیک  PET با کیفیت عالی هستیم که در صنایع غذایی، دارویی و آرایشی استفاده می شود. دستگاه بادکن ارائه شده با استفاده از قطعات با کیفیت برتر و فناوری پیشرفته توسط متخصصان ماهر ما تولید می شود. علاوه بر این، این دستگاه بادکن پت نیمه اتوماتیک یا دستی بر روی پارامترهای کیفی مختلف آزمایش می‌شود تا از کیفیت آن اطمینان حاصل شود.

دستگاه بطری زن نیمه اتومات

محصولات ارائه شده توسط ما توسط بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل کوچک بودن و جا گیر نبودن، مصرف انرژی کم، عملکرد آسان و امکانات بهینه فیلتراسیون مورد استفاده قرار می گیرند. از روز آغاز به کار، ما در تلاش هستیم تا خواسته های مشتریان خود را در سراسر کشور و حتی کشورهای همسایه برآورده کنیم و محصولاتی را برای رضایت کامل ارائه کنیم، ما به طور مداوم دامنه های جدیدی را در صنعت ایجاد کرده ایم. تکنولوژی ما در کار و احترام به مشتریان باعث جلب اعتماد مشتریان و ایجاد یک رابطه مادام العمر شده است.

کاربردهای دستگاه بادکن بطری پت PET نیمه اتوماتیک

دستگاه بادکن بطری پت PET نیمه اتوماتیک راه حلی ایده آل برای تولید انبوه بطری های PET برای شرکت های نوپا و کوچک است و قادر به تولید طیف گسترده ای از بطری های PET با کیفیت بالا از 50 میلی لیتر تا 20 لیتر برای بسیاری از صنایع مانند آب معدنی، نوشیدنی ها ، صنایع لبنی و نوشابه ها است. ، دوغ، مواد شوینده ، روغن نباتی، لوازم آرایشی و بهداشتی، دارویی و اقلام مراقبت شخصی که تنها چند نمونه هستند. سرعت 800 بطری در ساعت در 500 میلی لیتر قابل دستیابی است، دستگاه استاندارد شامل پیش گرمکن و دستگاه بادکن بطری است ، کمپرسور هوا و فیلترهای هوا نیز می توانند بعنوان آپشن ارائه شوند.

بادکن بطری PET پت

ویژگی های دستگاه بادکن پت نیمه اتوماتیک

 

تغذیه دستی دو پریفرم و انتقال به مادون قرمز دستگاه برای گرم کردن.

کارکرد آسان و ایمن

مصرف برق کمتر

بهترین کیفیت محصول.

استفاده از بهترین قطعات یدکی

تعویض آسان قالب

کنترل فرآیند قابل برنامه ریزی توسط PLC.

سیستم UPS Pack Up (برای کنترل اجکتور)

 

این دستگاه بادکن بطری پلاستیکی برای تولید بطری های پت با کیفیت ثابت به اپراتورهای آموزش دیده نیاز ندارد. فرآیند ساخت بطری با بارگیری پریفرم ها در پیش گرم کن شروع می شود. پیش گرم کن از یک مسیر سرعت متغیر استفاده می کند که پریفرم ها را از طریق یک تونل گرمایش حرکت می دهد. تونل حرارتی دارای عناصر گرمایشی طراحی شده برای عملیات گرمایش مداوم با حداقل تعمیر و نگهداری است.

دستگاه بادکن بطری پت MEGA MG

هنگامی که پریفرم ها یک بار از پیش گرمکن عبور کردند، به صورت دستی در قالب دمنده قرار می گیرند. اپراتور دو دکمه بستن قالب را فشار می دهد تا قالب را ببندد که مخصوص عملیات ایمنی طراحی شده است. پس از اینکه بطری ها در چرخه دمیدن تشکیل شدند، آنها را برداشته و چرخه ادامه می یابد.

 

خرید دستگاه بادکن پت PET نیمه اتوماتیک

دستگاه های بادکن پت نیمه اتوماتیک با توجه به قیمت پایین تر در بین کارگاه های کوچک از محبوبیت بالایی برخوردارند. بادکن پت نیمه اتوماتیک توانایی تولید انواع بطری های پت تا ۲۰ لیتر را دارا می باشد.

با توجه به گستردگی استفاده از بطری های پت در صنایع بسته بندی گوناگون دستگاه های پت زن بازار کاری خوبی در همه جای دنیا دارند.

برای خرید انواع دستگاه های بادکن پت تمام اتوماتیک و بادکن نیمه اتوماتیک یا دستی و اخذ مشاوره در خصوص خرید دستگاه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

37 دیدگاه دربارهٔ «دستگاه بادکن بطری پت PET نیمه اتوماتیک»

    1. با سلام و وقت بخیر ، بله انواع دستگاه های بادکن نیمه اتومات از برندهای مختلف و همچنین تولید شرکت پارس موجود می باشد، لطفا برای اخذ مشاوره و استعلام قیمت با شماره 09336768109 در واتساپ در ارتباط باشید

  1. بادرود تبریک عرض می نمایم شرکت پارس همیشه لیدر بوده در زمینه ماشین های پلاستیک .

  2. درود و خدا قوت ما دستگاه پالستیک بادی MIL شما رو داریم راضی هستیم بخواهیم از همان سفارش خرید بزاریم چند روزه تحویل می دهید؟

  3. با سالم احترام دستگاه پالستیک بادی به مخزن 3000لیتر موجود دارید؟

  4. سلام. احتراما. براى توليد LED لامپ. A60 توليد ماهانه 2ميليون عدد ماشين معرفى فرماييد لطفا

    1. درود بر شما ، برای اخذ مشاوره و کارشناسی دقیق با همکاران ما در واتساپ به شماره 09336768109 در ارتباط باشید. کاتالوگ دستگاه ها برای شما ارسال خواهد شد. با سپاس

  5. درود دستگاه تولید گالن 5 لیتر با خط گیج پاریزون کنترل دار تولید درساعت 250عدد پیشنهاد فرمایید؟

    1. درود بر شما ، برای اخذ مشاوره و کارشناسی دقیق با همکاران ما در واتساپ به شماره 09336768109 در ارتباط باشید. کاتالوگ دستگاه ها برای شما ارسال خواهد شد. با سپاس

  6. خدا قوت ما کارخانه داریم 30 سال در زمینه تولید لوازم ارایشی دستگاه های ما سنتی هست می خواهیم از ماشینهای پیشرفته استفاده کنیم آیا شما مشاوره در محل خریدار هم دارید تا بهترین حالت مشاوره خرید انجام دهیم.

    1. درود بر شما و خدا قوت ، بله امکانش هست ، لطفا از طریق شماره های تماس با دفتر تماس بگیرید و تاریخ و ساعت رو هماهنگ بفرمایید. با سپاس

    1. درود و وقت بخیر لطفا به شماره 09336768109 در واتساپ پیام دهید همکاران ما کاتالوگ دستگاه ها رو برای شما ارسال خواهند کرد. سپاس

    1. درود بر شما بله موجوده لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های ثابت دفتر تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

    1. درود بر شما بله موجوده لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های ثابت دفتر تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

    1. درود بر شما برای استعلام قیمت لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های ثابت دفتر تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

  7. سلام دستگاه بادی بطری زنی برای تولید بطری 1 لیتری و 2 لیتری موجود دارید؟

    1. درود بر شما بله موجوده لطفا به شماره ۰۹۳۳۶۷۶۸۱۰۹ در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های ثابت دفتر تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *