پرش به محتوا

اتولودر یا موادکش پلاستیک

اتولودر یا موادکش پلاستیک ساده ترین نسخه سیستم انتقال رزین هستند اما جزء لاینفک یک سیستم انتقال مرکزی نیستند. اتولودرهای خلاء مستقل برای انتقال مواد اولیه ، مواد بازآسیابی و گرانول ها از یک منبع واحد (معمولاً گرانولاتور) به یک مقصد واحد (معمولاً مخلوط کن، هاپر درایر یا مخزن ماشین) استفاده می شود. یک لنس پیکاپ در محفظه منبع مواد وارد می شود و یک شلنگ انعطاف پذیر آن را به لودر متصل می کند.

اتولودر یا موادکش پلاستیک

اتولودر یا موادکش پلاستیک اتوماتیک چگونه کار می کند؟

یک اتولودر یا بالابر مواد پلاستیکی اتوماتیک درست مانند یک قیف معمولی است، با این تفاوت که می تواند مواد را از کیسه های ذخیره سازی در اطراف دستگاه بارگیری کند. این کار را با استفاده از یک خلاء در بالای قیف انجام می دهد.

خلاء توسط یک فن، متصل به یک موتور الکتریکی ایجاد می شود. همانطور که فن می چرخد، هوا را از محفظه قیف مهر و موم شده خارج می کند و باعث کاهش قابل توجه فشار می شود. فشار کمتر می خواهد با هوای اطرافش یکسان شود. این اتفاق با هوای شلنگ متصل به مواد اولیه در کیسه‌های ذخیره‌سازی می‌افتد. هوای داخل لوله به سرعت فشار داخل لوله را بالا می برد و سعی می کند فشار را یکسان کند. هوا گرانول پلاستیکی را با خود حمل می کند و قیف را پر می کند.

 

اتولودرهای بارگیری خودکار مختلف به طور متفاوتی فعال می شوند، اکثر آنها زمانی فعال می شوند که وزن در قیف به زیر سطح معینی می رسد و باعث می شود که فن برقی روشن شود. برخی از قیف ها را می توان طوری برنامه ریزی کرد که با وارد کردن دستی وزن مورد نیاز و فاصله زمانی بین قیف، قیف را به صورت دوره ای شارژ کنند. مکش سایر سیستم‌های پیشرفته‌تر با ماشین‌های تزریق پلاستیک هماهنگ هستنند و با تجزیه و تحلیل قالب‌گیری تزریقی و زمان چرخه، میزان پر کردن قیف را محاسبه می‌کنند.

بالابر مواد پلاستیکی

بهترین آزمایش این است که قیف خود را به گونه ای تنظیم کنید که هر بار که پلاستیک در قیف قرار می گیرد چندین مرحله بارگیری کند. این روش کارآمدتر است، زیرا هر چند دقیقه یک بار مواد دریافت می کنید. این روش به کاهش تعمیر و نگهداری فن کمک می کند، زیرا هر 30 ثانیه یکبار خاموش نمی شود. همچنین از نظر مصرف برق نیز کارآمدتر است.

اتولودر یا موادکش پلاستیک برای انواع گرانول را می توان مستقیماً روی قیف های مواد نصب کرد. حداکثر ظرفیت 40 تا 125 کیلوگرم در ساعت (بسته به مواد). کامل با درب قیف، فیلتر گرد و غبار، شیر برقی، شیلنگ مواد، سنسور سطح و پروب مکش.

با اتولودر قیف اتوماتیک برای مستربچ و مواد بازآسیابی، قیف به طور خودکار پر می شود.

سیستم پر کردن خودکار ME مواد را از کیسه، درام یا ظرف به داخل قیف سیستم دوز می برد. درب قیف محفظه دارای یک فیلتر گرد و غبار ساده و آسان برای نگهداری ذرات گرد و غبار در قیف است. لودر قیف ME توسط الکترونیک واحد دوز کنترل می شود.

 

بالابر مواد پلاستیکی یا اتولودر برای گرانول از یک ژنراتور خلاء سه مرحله ای استفاده می کند که توسط هوای فشرده هدایت می شود تا خلاء ایجاد کند که مواد را به داخل محفظه می آورد. هنگامی که محفظه با مواد پر شد، مخروط باز می شود و مواد به داخل قیف تخلیه می شود.

این سیستم مجهز به یک فیلتر است تا اطمینان حاصل شود که ریزترین ذرات (بیش از 5 میکرون) در سیستم باقی می مانند و در اتمسفر رها نمی شوند. این مسئله باعث می‌شود که این اتولودر یا مومادکش کاربردی‌ترین و کاربرپسندترین سیستم برای پودرها و گرانول‌ها باشد.

مکنده دستگاه تزریق

مزایای اتولودر یا موادکش پلاستیک

اندازه جمع و جور

قیمت رقابتی

بدون قطعات متحرک

اتولودر وکیوم مقاوم

فیلترینگ خوب

 

هاپر لودر دستگاه تزریق پلاستیک و پلاستیک بادی

هاپر لودرهای قیف وکیوم ، یک سیستم انتقال اسپلیت با واحد خلاء اصلی و گیرنده قیف هستند. این دستگاه عمدتاً با ماشین‌های تزریق پلاستیک ، ماشین‌های پلاستیک بادی یا سایر ماشین‌های مشابه برای انتقال خودکار مواد پلاستیکی نو و بازیافتی استفاده می‌شود. این سری دارای مدل های متنوع برای انتقال مواد است.

پس از راه اندازی مناسب، اتولودر های هاپر می توانند به طور خودکار و مستقل بدون تنظیم مکرر کار کنند.

موادکش پلاستیک

خرید انواع موادکش و اتولودر مواد پلاستیکی

شرکت ماشین سازی پارس ارائه دهنده انواع تجهیزات جانبی صنعتی در زمینه ماشین آلات تزریق پلاستیک و پلاستیک بادی می باشد.

برای خرید انواع اتولودرهای مخزن تک فاز و سه فاز دستگاه تزریق پلاستیک در توان ها و ظرفیت های مختلف می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *