پرش به محتوا

تجهیزات جانبی دستگاه تزریق و پلاستیک بادی

ماشین آلات تزریق پلاستیک و پلاستیک بادی برای عملکرد بهتر و راندمان بالاتر نیازمند برخی تجهیزات جانبی کاربردی هستند. در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین تجهیزات جانبی دستگاه تزریق و پلاستیک بادی خواهیم پرداخت.

شرکت ماشین سازی پارس علاوه بر ارائه انواع ماشین آلات تزریق پلاستیک و پلاستیک بادی، انواع تجهیزات جانبی و قطعات این دستگاه ها را نیز از بهترین و معتبرترین برندهای موجود تامین می کند.

تجهیزات جانبی دستگاه تزریق و پلاستیک بادی

 

لیک تستر یا تست نشتی

ظروف پلاستیکی خالی در حجم بالا تولید می شوند تا با تقاضاها مطابقت داشته باشند. این اجتناب ناپذیر است که برخی از ظروف دارای نقص هایی باشند که پس از پر شدن و ارسال بطری ها باعث نشتی شود. تجهیزات لیک تستر یا تست نشت ، بطری‌های پلاستیکی را هنگام حرکت در خط تولید آزمایش می‌کنند و به طور خودکار آنهایی را که دارای نقص هستند، رد می‌کنند.

با انجام آزمایش نشت ظروف خالی – می‌توانید مشکلات را قبل از اینکه بطری‌ها به خط تولید برسند شناسایی کنید و مشکلات مرتبط با کیفیت بطری را به حداقل برسانید.

سیستم های تشخیص نشت شامل تجزیه فشار و تجهیزات تست خلاء است که برای یافتن نشت و سایر عیوب در بطری ها و ظروف پلاستیکی استفاده می شود. چندین صنعت از غذا و نوشیدنی گرفته تا خودرو از تجهیزات تست نشت برای شناسایی عیوب و اطمینان از یکپارچگی محصول استفاده می کنند.

دستگاه لیک تستر نشت یاب بطری پلاستیک بادی

دستگاه لیک تستر یا تشخیص نشت بطری برای بطری پت PET و موارد دیگر

PET برای تولید بطری های پلاستیکی برای غذا و نوشیدنی، محصولات مراقبت شخصی و محصولات خانگی استفاده می شود. شرکت ها این ماده را ترجیح می دهند زیرا قوی و سبک وزن است، با غذا یا نوشیدنی واکنش نشان نمی دهد و قابل بازیافت است. بطری‌های PET و سایر ظروف با وجود دوام، می‌توانند دارای نقص‌هایی در تولید باشند که پس از پر شدن بطری‌ها منجر به نشت یا آلودگی محصول شود.

تجهیزات تستر نشتی بطری با آزمایش سریع و موثر بطری ها برای نشت و حذف بطری های معیوب از خط تولید، راه حلی را ارائه می دهند. سیستم های تشخیص نشت می توانند تا چندین هزار بطری را در ساعت بازرسی کنند، از ویال های کوچک گرفته تا ظروف به اندازه گالن های چند لیتری.

 

گردبر یا تریمر دستگاه پلاستیک بادی

با توجه به افزایش سرعت در بازار امروز، نیاز به ماشین آلات مناسب برای بالا بردن راندمان تولید بسیار زیاد است.

ما در حال ارائه طیف وسیعی از گردبر یا تریمرهای دهانه بطری و دبه با توجه به نیازهای بازار هستیم.

گردبر یا تریمر یک ماشین جدا کننده پرت و ضایعات دهانه بطری و دبه با سرعت بالا است

بطری ها یا دبه ها توسط نوار نقاله وارد دستگاه می شوند و سپس توسط تیغه هایی قیمت اضافی دهانه به صورت اتماتیک از محصول نهایی جدا می شود.

گردبر یا تریمرهای چرخشی بسته به طرح و توزیع مواد، می تواند دهانه هایی با قطر تا 80 میلی متر را اصلاح کند.

اگرچه این دستگاه فقط برای سرهای گرد مناسب است، بدنه بطری می تواند بیضی، مربع و غیره باشد.

تریمر گردبر و پرت کن

مزایای گردبر یا تریمر

بطری ها را در خط و ایستاده برش می دهد

برش عالی، از طریق تنظیم کاتر

خروج ضایعاات به صورت اتومات

واحد سرعت بالا، تا 3000 بطری در ساعت، بسته به هندسه بطری

پروپرشنال ولو تجهیزات جانبی دستگاه تزریق و پلاستیک بادی

پروپرشنال ولو مواد جدید را به نسبت مناسب با مواد آسیابی مخلوط می کند و سپس آنها را به دستگاه قالب گیری تزریقی یا بادی می فرستد تا اثر اختلاط و بارگذاری متناسب حاصل شود.

پروپرشنال ولو مستقیماً روی موادکش ها  یا روی خط انتقال مواد نصب می شود. علاوه بر این، برای انواع اتولودرها قابل استفاده است.

پروپرشنال ولو برای مخلوط کردن مواد اولیه بکر و دوباره آسیاب به نسبت مورد نظر بدون نیاز به جمع آوری دستی و مخلوط کردن هر دو ماده.

پروپرشنال ولو میکسر

امکانات پروپرشنال ولو میکسر

نصب و بهره برداری آسان

طراحی منحصر به فرد بدنه سوپاپ، انتقال مواد را روان تر می کند.

عملکرد شیر برقی به قدری پایدار است که سیلندر هوا به دقت عمل می کند تا از اختلاط متناسب مواد جدید و بازآسیاب اطمینان حاصل کند.

مجهز به 1 تا 4 سطح انتخاب عملکرد، باعث می شود مواد به طور یکنواخت مخلوط شوند.

 

دوزینگ مستربچ

دوزینگ مستربچ برای اختلاط خودکار متناسب دوزهای حجمی 1 ماده جدید و 1-4 نوع مستربچ / افزودنی برای دستگاه تزریق، اکستروژن و قالب گیری بادی طراحی شده اند. این تجهیزات جانبی دستگاه تزریق و پلاستیک بادی به طور گسترده در تولید بطری / قوطی جری، اکستروژن لوله ، تولید اسباب بازی و غیره استفاده می شوند.

دوزر مخلوط کن مستربچ گرانول

ویژگی های دوزینگ مستربچ

ترکیب همزمان به صورت خودکار برای صرفه جویی در ساعات کاری و فضای ذخیره سازی.

اطمینان از اختلاط سازگارتر و دقیق تر و تغییر سریع مواد.

استفاده از موتور سروو برای کنترل سرعت دور در دقیقه ، ترکیب دوز دقیق و حداکثر دوز.

قیف اصلی مجهز به هشدار کمبود مواد برای عملکرد راحت تر.

کنترلر صفحه لمسی PLC با کاربرد آسان همچنین می تواند تا 20 مجموعه داده را ذخیره کند.

اطمینان از ثبات رنگ و تنظیم میزان دوز مستربچ

 

شما عزیزان می توانید برای خرید انواع تجهیزات جانبی صنعتی به خصوص صنعت تزریق پلاستیک با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و تجهیزات مناسب خود را از ما تهیه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *